fredag, februar 20, 2004

Aarbakke tar heilt av!

Javell, daa e me heima fraa skulen. -Hatt ein dritbra dag!

Dagen starta forsaavidt litt tregt med Kunst & Handverk, der me ska laga et brettspel om Sex & Samliv(!)
Ikkje lett altsaa, men med Paal som samerbeidspartner gaar det jo mesten saa det suse! :)
Kl. 11 reiste me daa t Aarbakke, ei bedrift som styres av Brynes kanskje mest kjendte millionaer, Inge-brigt Aarbakke, han e ein konge fyr, uten tvil. Han viste oss rundt i fabrikken aa viste oss ka arbeidarane dreiv paa med, aa kor luksus forhold dei hadde det (kan f.eks nevna STORSKJERM paa fabrikk-veggen, saann at arbeidarane kan se viktige fotball kampa mens dei har skift!), fekk mesten litt lyst aa jobba der sjOl, hehe.

Saann ellers spanderte Inge-Brigt to runda me bowling paa oss, men me va den gruppaa av 660 andre eleva saa brukte MEST tid paa aa eta, saa me fekk bare spelt ein runde. Det va eindel konkurering eg kan fortella om; Alle elevane gjekk inn i squash-hallen aa fordelte seg i gruppe.
Eg blei ilag me Yngve, Olav O., Hansen, Vegard og Kim. Oppdrage va at me fekk eit egg. Det sko droppast fraa andre etasje i bygget (oppe me treningstudioet)!!! Du lure sikkert FAELT paa kossen dette e mulig, men me fekk daa 15 hjelpe-middel:
3 binders, 3 ballongar, 3 klistremerke, 3 sugerOyr og 3 A4 ark. Det blei endel diskusjona i gruppaa men me valgte aa fyst pakka egget godt og luftigt i 3 skrukka ark, satte 1 klister for aa forseila det. Saa bOyde me bindersane aa festa dei i papiret, saa sette me sugerOyraa i kversin binders, aa festa dei igjen i dei 3 ballongane.
2 gruppe klarte det, me og ei gruppa t. Saa fekk 2 gruppe som bare hadde ei sprekka i egget sjangs t aa delta igjen, viss dei innen 10 sekund fant naagn di kunne ta eggaa i haave paa. Tok ikkje meir enn 1.6 sekund.. :P
Daa va me plutselig 4 gruppe saa kjempa om aa faa mest samla score i bowling. Eg hadde faatt teken t bage, saa eg fekk naagen streika ;)
T aa ver saann ei "daarlig-taper" gruppa som me va, sa va det ganske goe lag-aand blandt oss. Sikkert derfor me fekk meir poeng enn naagn av dei andre gruppene! MEN, som et minus fraa vaar lange spise-periode, blei alle bowling resultataa annulert. DRID!
Saa kampen om Slush sko daa staa paa terning-kasting! Olav kasta terningane me fyst 3, saa gjekk me vidare aa fekk 4, aa saa vant me me 5!!! GUDD OLAV!

Jepp, saa me va jokje akkurat LIDE oppi loftaa paa veien heim!
(for me hadde jo fortjent det.. ;)

Saa naa ser vel resten av dagen ut t aa bli grei.. ska paa "Foreldre Fest" paa saron ikvell i ni-tiaa, tar me meg mor aa haabe det gaar bra, hehe.
Haabe aag eg faar se min kjaeraste Anita, ettesom eg savne na for kver time & minutt som gaar... (tippe Paal & Joronn spydde naa :D)
Men neidaa, eg faar det sikkart konge. Ei lidaa problemstilling eg har e kanskje aa faa mor t aa reisa heim kl. 2230 UTEN meg.. men me finne jo alltids paa naage!

Oi, eg skreiv visst litt mye her naa, haabe ikkje det irriterte naagn.. :)
Ha ein ellers god dag aa flott kveld!

Mvh
Harald!

(PS! Beklage at eg he skreve "aa", "ae" og stor "O", men dei norske bokstavane gjekk ikkje ann aa skriva. Kan ver eg begynne aa skriva paa engelsk igjen daa..)