lørdag, februar 21, 2004

Foreldrefest - Tiden etter

Jess!
Då har vår gode venn Bjørnar Tollaksen nok ein gong vist at han kan gjer "undre" me data.
Som dokk sikkart legge merke t e "å", "ø" og "æ" t bage i vokabulare mitt igjen, all ære t Bjørnar!!

Det va foreldrefest igårkveld på saron, å det kom endel foreldre, så eg tror det va på nippe t å bli brakande suksess!
Ikkje bare va det dritkult, me fekk GRATIS mat åg!!! (all ære t folkå som bakte vanilje-bollene!)
Sånn ellers fekk eg holda Anita i hånnå heile kvellen, så det va liksom toppen av kagå :D
Når hu hadde reist hjem stakk eg å Eirik Berge heim t han, der me såg ein dritbra film som het "Snatch", å hadde ganske bra samtala ilag.

Så reiste eg hjem sjøl (dvs. stakk 60 meter ned ein bakke). Klarte ikkje heilt sovna me det fysta, så eg prøvde å fiksa internetten så hadde klikka litt, men neidå! Det va ganske drid. Så eg prøvde å installera et spel som hette "Halo", men der trengte eg selfølgelig internett for å lasta ned någe skikkelig viktig..(!)
Endte opp med at eg sovna stillt inn i 4-5 tiå.. :)

Nå e planen forsåvidt at eg ska ta ein dysj, ta turen ned t Bryne å [kanskje] kjøpa presanga t Berge-tvillingane, og så ska eg bort t Henriette å sjå på mopeden hennar. -Eg e litt interessert ser du!
Så håbe eg eg får se masse folk hos Pål & Eirik ikveld då, nesten alle sleppe jo inn, men viss eg e dørvakt så kan det ver eg e litt prippen.. ;)

Mvh Harald!