søndag, februar 22, 2004

Pål & Eiriks "Åpent Hus" -tiden etter

Vett ikkje heilt eg, det va ganske greit, me fekk jo mat.
:D neidå, det va kult det altså, men etter Anita hadde gått så var eg visst litt desorienterte.

Etter eg hadde følgt Anita t bilen så sko henta na, stakk eg t bage t pål & eirik der eg traff på Tedros i hovedinngangen.
Me endte opp med å stå der i ein TIME å snakka om alt frå Starcraft (www.blizzard.com) til Idol (www.tv2.no), det va sinnsykt kult å mimra 4-5 år t bage i tiå.. Så måtte me jo t slutt inn, ettersom fingranne t Tedros ikkje klarte meir, hehe.

Klarte liksom ikkje finna min plass i samfunnet uten min bedre halvdel. Fyst drog Joakim meg ned frå krakken eg såt på, så blei eg mishandla av Eirik Eik, der et samenstøt mellom ein gitar og håve mitt va ein litt vond opplevelse. Gomla i meg det sista så va igjen frå gelè-bilen å satte meg ned å prøvte meg på den ny-stemte gitaren oppi påls rom. Ikkje akkurat reine Santana, men eg fekk då t någn tona.. ;)
Nei, hadde forsåvidt mye å tenka på den kvellen, så eg kunne nok ha vore ennå meir "oppegåandes", valgte heller tankane..

Etter alle hadde gått hjalp eg t med ryddingå, å det blei ferdig på null komma niks! Ikkje akkurat BAD! :)
Kort etter departerte eg frå the house of madness, også kallt "Berge Hyttå" å sitte nå her.. klokkå e nesten 6... eg ska stå opp klokkå 10 for å ver serverer på sarons Søndagsmiddag... (Vil ikkje skoffa nogen, men eg kan ikkje lova det ikkje blir nogen knuste tallerkena)

Sånn kort ka så skjedde etter sist skriveri; Eg va sjå Henriette å prøvte scooteren. Va ganske så fornødde! Hu Henriette har ganske bra peiling, å e goe t å holda ting ved like ;) må nå snakka me far, som kanskje e mitt styste problem. Han e litt imot moped.. men som så bra talsmann som eg e ska eg nok få ann på go'foten sin! Ska ha den sykkelen! :D

Jaja, takke for meg, å seie gonatt!