mandag, november 27, 2006

Kjærleik på nynorsk

Kvifor eg føler kjærleik best blir beskreve me nynorsk, nei, det veit eg ikkje. Men det er jo kanskje meir koooseleg...? (Kikk bort på Asbjørn med eit spørrande blikk)

-

Ho ligg i mitt hovud og søv
Ho veit nok ikkje at ho er der
At eg er god nok er jo bare tøv
Men vonar ho meg, ja, så er eg her

Som ei svale i lufta beveger ho seg
At slik eleganse skulle finnast
Å, som eg ønskjer at ho også likte meg
På hennar vakre smil, eg enno kan minnast

Skulle ho ein gong falle i mine armer
Og holde rundt meg med sin søte kropp
Då skulle eg med glede synge alle slags salmer
Ja, det hadde virkeleg vore topp...

-


wildt bu å vera den einaste av to parter som byrjar at bli forelska!

BUUU!

12 Comments:

Blogger Inga Rut Serigstad said...

Nynorsk faktisk:P d va søtt!^^

10:53 a.m.  
Blogger Aspis said...

Hahb! Kvifor i all verda vert eg nevna i denne samanheng? Hugs min gode ven, der er betre å ha elska og tapt enn aldri å ha elska! :-) Ikkje at eg fyljer mine eigne råd.. Det går seg til Hakke! Aspis

8:01 p.m.  
Blogger Harald said...

I mange situisasjånar finner eg deg som teh_masterer of nynorsk, Asbjørn. Det må være derfor :)

Men viss eg ska sei noge om det utsagnet "bedre å ha elska og tapt, enn aldri å ha elska" -så må det være at eg har jo allerede elska og tapt tusenvis av gonge.

Eg byrjar at bli lei!

Men eg forstår kva du vil fram med... :-/


Det går seg vel til.

9:58 p.m.  
Blogger Frøken Blond said...

så flink du er;)

men over til musikalen.. To ord: utrolig bra :)

6:26 p.m.  
Blogger Harald said...

Takk, Kristine... utrolig kjekt å få kommentar fra en jente jeg snakker alt for lite med! =)

Du var både på mandag og torsdag? Lite fan! hihi

Håper vi treffes i gangen en dag :)

12:42 a.m.  
Blogger Frøken Blond said...

Lite fan ja:P
men vi hadde kjøpt billetter på forhånd, så fikk vi vite senere at vi kunne gå på generalprøven også..
men jeg kunne gladelig sett den en gang til(Y) visste at du kunne synge, men ikke at du var sååå flink:D

kjekt å treffe deg i gangen idag da:) hehe

2:54 p.m.  
Blogger Frøken Blond said...

og du er forresten lagt til i linkelista mi.. jeg er så grei vettu;P

3:00 p.m.  
Blogger Harald said...

Haha, jeg hadde håpt vi skulle få utveksle noen flere ord, men vi skulle visst forskjellige veier! Det var et koselig møte lell ;-)

Viss jeg enda husker hvordan man legger til bloggelinker, skal jeg jammen legge deg også til!

Takk igjen... jeg prøver å ikke la rosen gå til hodet på meg =)

8:41 p.m.  
Blogger Frøken Blond said...

ærlig talt! vet du ikke hvordan man lager linker? Hadde du gått på media, hadde du visst det;)
vi media-geeks kan jo alt:)

11:10 p.m.  
Blogger Harald said...

Hallo, hallo!

Sjekk linkelinja mi før du denger meg med media-kritikken :-)

11:59 p.m.  
Blogger Frøken Blond said...

hehe, merka det rett etter at jeg hadde kommentert.. sorry:)

4:58 p.m.  
Blogger Harald said...

Du er unnskyldt :-D

10:02 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home