torsdag, juli 13, 2006

I skrivende stund

...sitter jeg paa en slags "internett-café" her paa Praha Airport.

Ja, jeg venter paa at flyet mitt skal faa gang paa det. Fytti gwisen saa irriterende med late bookings.

Til dere som ikke er informert
Naa har det seg slik at jeg fant ut for noen maaneder siden, at 2,5 uker av min ferie skulle brukes i The Holy Land. (aka. Israel)

Saa jeg stod altsaa opp klokken syv idag, for saa aa komme meg til Sola, sjekke inn i god tid og ta fly til Oslo klokken 9:40. Jeg var fremme 10:00.
Deretter foelgte fem (ja, 5!!!) timer med venting foer jeg kunne ta neste fly, med destinasjonen Praha. Det var ca. 1,5 timer flyging.
Vel fremme forbereder vi oss paa utrolige 6 timer med venting foer vi kan ta flyet til Tel Aviv.
Det skal da vaere sagt at naar vi foerst er fremme i Tel Aviv, saa blir alt plutselig paa skinner. Da er hver en aktivitet jeg skal utfoere helt opp til andre mennesker.
Heldigvis!

Forresten, ja, jeg sa "vi".
Jeg har nemlig en reisekamerat. Hun heter Aina og er fra Porsgrunn!
Sammen har vi det kjedelig, moro og det en ellers har mens en venter lenge, ja lenge.
Vi kom i kontakt via email og saa hverandre for foerste gang idag. (Alt dette er i Rotary regi, saa ikke faa noen ideér.)

Naa skal jeg sjekke inn (endelig) her nede, og faa billetten min, saa jeg avslutter denne bloggen.
Kommer forhaapentligvis aa oppdatere min reise etter hvert. Kommer helt ann paa datamulighetene mine der nede.

Bare ikke bekymre dere.

Masse hilsener fra varme netter paa en klam og kjedelig flyplass!

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Forstår godt at lange ventetimar på flyplassen er kjedelege. Men eg trur ikkje du kjem til å kjeda deg når du kjem til Israel! God tur vidare! Eg håper du får internett-tilgang og at du får tid til å oppdatera bloggen sånn ein gong i blant.

10:29 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home