søndag, februar 22, 2004

Søndag's Middag på saron

Ja, eg klarte faktisk å koma meg ganske så lett opp frå sengå, etter å ha sove i mindre enn 3 tima!

Opplegget på Saron søndags morgen kl. 1230-1430 va ein brakandes suksess, det var det aldri tvil om.
Du spør kanskje "Hæ? Koss e det mulig?", men då svare eg: "Det e faktisk mulig!" Du sko sett det (kanskje du gjor det åg, men altså.), tallerkane gjekk vegg-i-mellom, å så å sei alle gjestene åt ikkje opp maten sin, så me hadde sikkert 50 kilo "rest-avfall" som gjekk fortapt, heilt sinnsykt! Ikkje for å visa at eg lære noge frå foreldrene mine altså, men tenk på dei stakkars barn? i afrika!!!

Eg va servitør, å eg må sei eg va borti mye dritt altså. 3 gonge blei det starta brann på grunn av te-lyså, 2 av gongene va det hos mine bord. Heldige meg :P
når klokkå begynte å nærma seg hall 3 tiå fekk eg mat-pause der eg fekk eta gratis dessert, det va skamgudd!
Ikkje va det nok med å få jobba for Herren, men eg fekk åg alle "Smiley'anne" frå Cola-flaskene, åså tenkte eg konstant på Anita, så det va ikkje ofte du såg meg "ikkje-smilandes" :D

Så spelte eg litt biljard me Eirik Eik & Bjarte. Returnerte t heimen kort etter. Det va en ekstremt god følelse å trekka inn luftå så va ute når eg fyst sto i hoved-inngangen på saron... sykkle-turen hjem va ganske grei den åg, kallt, men luftå kan gjer dei mest avslappandes sjakk-trekkå for deg, uten å eingogn tenka på konsekvensa. (Omtale ein "konsekvens"-situasjon som "sykkel uten bremser")
Det gjekk greit, eg slapp me live i beholl. Men he du någn gong sykla ute om kvellen å bare "kjørt" rundt mens du lufta sinnet/tankane dine? Det hjelpe faktisk, du blir'kje SÅ negative når det gjelde sjøl-responsen så omfatte dei kanskje ned-rivandes tankane som måtte sirkulera i en labyrint kalla "hjernen". Dypt, men sykt.. hehe.

Nå fekk eg akkurat tilbud om å vermed t Sandnes på kino. Eg uteblei, ettersom me sko se "Bare Bea" med skulen i fystkommande veka.
Har lyst å ver litt sosiale, men så e det litt greit å bare kunne sitta her å skriva i bloggen min, lufta sinnet, som eg så fint legge ord på tankane mine ;) Pål, Joronn & Elisabeth klare nok å kosa seg uten meg.

Tenkte eg sko legga meg tidleg ikvell, rekna ut at eg egentligt måtte sova 13 tima for å ta igjen døgnrytmen, men den har eg allerede gitt opp :P ska ringa anita litt før eg legge meg, kan jo ikkje la en heile DAG gå uten at eg får snakkt me na, det e jo bare galskap! :D
Go natt t alle som lese! (inkludert megsjøl)