onsdag, februar 25, 2004

"Bare Bea"

Idag såg me "Bare Bea" me heila 10. trinn. Ka syns eg om ann? Ja, an va jaffal veldig morsom, ingen tvil om det!
Han handle om Bea og venninne-gjengen hennas Sara, Mia og ei eg ikkje huske navne på. Alle utenom Bea har hatt sex, og nå får plutselig skolens mest populære gutt, David, øynene opp for na. Han ber hu på ein fest han ska ha, ei uke på forhånd. Bea vet at "det" vil skje på festen, og tar gjerne rådet fra sin venninne Mia, om at "første gangen må du ikke være forelsket i personen". Mia setter henne opp med ein 19 åring som hette Anders(?), bare for å få det overstått. Mia har rett. Fyste gongen går dårlig, ganske dårlig. Det hu ikkje hadde tenkt på, var at han kunne bli forelska i henne etterpå... og hun i han... (dramaet utvikle seg, sjå filmen sjøl, eller spør meg privat viss du lure på koss det ende!)
Mange bra scena, situasjona og replikka. Veldig kul musikk (surferosa), og alt va ganske realistisk. Gir ann ein 5'er :)

Så kan eg me gladelige nyhete sei at mor har fått seg ny mobil!!! Ein Nokia 6600 (top quality).
Og alle som kjenne meg godt, vett at eg e UTROLIG fascinert av nådagens mobil-teknologi. For å sei det sånn: Mor blir ikkje den så brug'ann mest! ;) For å nevna någe, kan han ta opp filma (spela dei av i ein mediaspelar kallt "RealOne Player"), ta bilde (640x480 pixle), surfa på nettet (då meine eg ikkje WAP, men skikkelig WWW!), har ein DRITBRA skjerm, 6 mb internt minne+32mb på memory card (memory card kan oppgraderas t for eksempel 256mb, viss du har "litt" penga ;), og du kan hørra på musikk (mp3, wmv, osv.) !!!!! Det e så bra!
Så e mor så kule at hu kjøpe Bluetooth Headsett åg.. (trådløs handsfree) ... eg e mesten redd eg ende opp me å bli FOR gla i ann.

Ellers va eg på karate trening idag, og det var ganske greit, men eg savna meir kamp! (dokk vett ikkje kor kjipt det e å ha ei heil trening uten ein einaste kamp :P)
Trenaren tok meg fram t å tøya ut heile gjengen på 50 stk., følte eg hadde LITT ro'en.. :D (Kristine såg jaffal fornøyd ut!)

Men eg glemte å skriva igår, så eg kan bare sei at eg va å SHOPPA! Eg vett det hørres vildt femi ut, men eg føle at me "menn" også kan uttrykka oss og våre behov. E faktisk ganske glae i å kjøpa nye skate-sko og klær. Trur eg har bittebittebittelittegranna smak.. hehe.
Så va eg på trening åg, men det huske eg så lite av, tror eg fekk ein "dryler" i hove eller någe. Det e jaffal litt uklart!

Eg føle eg slide litt me å få tid t å lesa bokå eg "for tiden" lese i; Kjærlighetens 5 Språk. Det e så dritbra bok, kor eg føle eg lære veldig mye, så det e veldig synd eg aldri får tid til å les'ann.. håpe på å få gang på lesingå igjen, kjipt å ikkje huska någe av bokå når eg komme t bake t na.

Men nå tror eg nesten eg må opp t Pål snart, me ska gjør någe Kunst & Håndverk ilag. Me slite ikkje sååååå mye.. :)