fredag, oktober 29, 2004

For en dag, ja dag!

Da jeg stod opp om morgenen, hadde jeg aldri i mitt liv tenkt at dagen skulle bli så bra! Kanskje må jeg bli mer optimistisk?
Det at vi hadde OD (Operasjon Dagsverk) hjalp UTROLIG mye, ettersom tiden som IKKE ble brukt på kjedelig skole ble ekstra godt utnyttet.

Ikke på lenge, ja leeeenge, har jeg hatt en så konge dag! Det var ubeskrivelig. Mye er nok takket være alle som sendte meg en melding med gratulasjoner og velsignelser: Tusen TUSEN takk skal dere ha!
Beklager at jeg ikke kunne sende tilbake, men mobilen er litt short on cash.

Viss du leser Karen: Helt fra Frankrike? Du er CRAZY! Eg DIGGE deg! Haha :D

Da har jeg altså endel mer penger, Bad Boys 2, ny Bibel (denne skal jeg gå mer inn på senere) og sertifikatet jeg har lengtet sååååå lenge etter! haha, gjett hvem som skal kjøre til skolen imorgen? ja, kaaanskje det er meg, kaaanskje ikke

Blir nesten (se: UTROLIG) surt å komme tilbake til virkeligheten igjen... savner dagen allerede...
klokka er nå halv tre og jeg vurderer sterkt en tur opp til Tinghaug