onsdag, september 15, 2004

Mine kjære lesere

Mens jeg stod i dysjen og gnidde inn hodebunnen med super-shampooen "Head & Shoulders", kom jeg på noe som i mitt hode hørtes helt sjefs ut!

Dere, mine trofaste, skal få den UNIKE muligheten til å få en HEL post BARE om dere!
Her vil jeg legge ut om inntrykk, meninger, kanskje til og med følelser(!). Det kan bli bra, det kan bli dårlig.
Jeg går for førstnevnte ;)
Dette er da altså frivillig, men jeg håper mangen tar sjangsen.

Vil du bli skrevet om?
Da skriver du kodeord "DOUH!" i din kommentar, med følgende informasjon om navn, og hvor du står i forhold til ros/kritikk. Har du bilde, sender du dette til meg via mail til Dukeharry@gmail.com, eller msn.

Som sagt, frivillig. Vil du ikke vite om mine meninger om deg, så ikke skriv kommentar med kodeord "DOUH!". Har du først skrevet det, finnes det ingen angre-mulighet.

Kommentarer generelt blir tatt imot med åpne armer!

(posten vil bli ståendes til mesteparten av mine lesere har fått sjangsen til å melde seg på)

hadm.

21 Comments:

Blogger Hanne G said...

Hanne G: Dou! Harald: Doh! Hmm...tenketenke...D-O-U-H!! Liiiiide! ;) (men som tidligere nevt, dette beyr ikkje at du ska skrva om meg hehe)

10:35 p.m.  
Blogger Harald said...

Hm, det va liga før. Stavelsen va på go vei.
Eg vente i SPENNING! Ja, SPENNING!

10:38 p.m.  
Blogger Bjørnar said...

DOUH!

Bjørnar Tollaksen
Om ros/kritikk: Det er alltid kjekt med ros og sjelden kjekt med kritikk.

Bilde: http://tollaksen.typepad.com/self2.jpg

1:47 a.m.  
Blogger Harald said...

Bjørnar og Maria:
Dere er nå meldt på. Følg med og se hva som skjer.

Til dere andre:
Det er enda tid igjen! Vær rask; få en bra plassering.

Mvh Harald N.

10:43 p.m.  
Blogger Pål Berge said...

Douh!

Bilde: http://berge.typepad.com/minibilde%20blue2.jpg

8:53 a.m.  
Blogger Karin said...

DOUH! hah! eg fikste greiå så va i veien.. men ligavel.. eg gjorde d vanskeligt! bare for deg.. jaja.. du må bare skriva ke du vil, men kan ver eg begynne å grina uansett.. men kritikk e vel bare bra?

snakes

1:18 p.m.  
Blogger Aspis said...

DOUH!

Eg har ikkje godt av for møje skroyd, då blir eg høge og innbilske. Så gjerne lø heim litt drid.

http://home.online.no/~sarbakke/Bakke.jpg

4:47 p.m.  
Blogger Ine said...

DOUH! :P Koselikt at du tar deg litt tid te fansen av å te og :)

9:59 p.m.  
Anonymous Anonym said...

DOUH

helsing eirik berge :) ser

11:26 p.m.  
Blogger Ukjendt kvinne i 20 årene said...

DOUH!
Lige kritikk, men tar an kje seriøst:D bare skriv i veg! Du e ganske geniale du Harald! Me lige d!

12:47 a.m.  
Blogger Harald said...

Dere er påmeldt.
Jeg lar fristen for å melde seg på gå ut på søndag ettermiddag, så dere som ennå ønsker det, FÅ GANG PÅ DET!

Mvh Harald

12:49 a.m.  
Blogger Ragnhild said...

DOUH! Bare fyr på med det du har lyst til, tar imot alt...

7:06 p.m.  
Blogger Harald said...

Takk Jorunn.. :)

12:45 a.m.  
Anonymous Anonym said...

DOUH! ...woho..konge-ide Harald =) Vente i spenning..ikkje skriv for masse drid då!hehe :)

8:32 p.m.  
Blogger Møyfrid said...

douh!
æg ao vil værmæ på dette!

men vett kje kor d finns bilde henn..
å ros/kritikk æ allti skøy ;o)

hadm

10:37 p.m.  
Blogger Harald said...

Viss den anonyme kommentatoren kunne sagt navnet sitt, så jeg visste hvem jeg skrev om.. :) Takk!

Sånn ellers, så vil ikke skriveriene komme etterhverandre, ettersom det sikkert ikke hadde vært særlig gøy å BARE skrive om andre i postene. Men jeg vil da altså ta en og en, i kronoligisk rekkefølge (etter hvem som var først med å melde seg på, osv.) så dere får bare være på vakt :D

11:31 p.m.  
Anonymous Anonym said...

DOUH!

Dette kan eg ikkje gå glipp av!
Du he noge i håre forresten?!

Bildet får du på msn'en...

Torbjørn Selmer

11:57 p.m.  
Blogger Harald said...

Sjefs Selmer! Då har me en nye kommentar-rekord på 20 kommentara (!)

Gudd!

11:59 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Hahaha! Eirik, du glemte utropstegnet! Dette betyr at kodeordet ikke er godkjent og du blir straffet med å stå nederst på listen=) HAHA

6:32 p.m.  
Blogger Harald said...

Kan de anonyme plis sei k di hette? Så UTRULIGT irriterannes. Eg trur eg skifte d om sånn at alle kan få kommentera

buuuuuuuuu

8:21 a.m.  
Blogger Astri said...

Javel harald! vilt lenge si aeg he vaare inne paa bloggen din naa. sorry.. d ae saa vilt masse bra aa lesa. Men naa maa aeg vel begynna aa sjekka oftare viss u sga skriva masse rart om folk. d kan bli morsomt. stoette forslaget!!
U kan forresten faa lov t aa skriva om meg, men viss inlegge blir for fullt av negative ting, saa ae d ikkje vits i aa legga d ud! ;P neidaa, neidaa... aeg takle kritikken. ae tross alt paa andre siaa av jordaa for oeyeblikke.

5:07 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home