tirsdag, september 28, 2004

Media jenter

Jeg liker medie-jenter. De er så gode å klemme. De fleste er søte og snille, og hopper gjerne på deg for å få en klem. De kan faktisk bare hoppe på deg uten grunn.

Hanne: Wildt søt og sjarmerendes. Klemmer kongegudd! (1 av 2 personer som fikk meg til å bli den klemmeren jeg er idag)

Charlotte: Liten og koselig. God venninne, gode klemmer!

Siri: Wiiildt liten og søt :D Perfekt klemmehøyde!

Monica: Utrolig søt og energisk. Hun stråler glede og klemmer mykt og godt!

Kristine: Haha, tar gjerne imot utfordringer og klemmer skikkelig bra!

Lena(?): Sa jeg var søt idag! Ble skikkelig glad. Klemmer godt og lukter likeså.

Ååååå, hvorfor valgte jeg ikke Media-linjen?

8 Comments:

Blogger Hanne G said...

Hallo din slask! :) doooouhhh (søtt douh) grunnen t at me e gode å klemme Harald..E JO pga av DEG! Din maxi....KLEM, ja, kleeeeem fra Siri og Hanne opphøyd i andre

12:04 p.m.  
Blogger Harald said...

"grunnen t at me e gode å klemme Harald..E JO pga av DEG!"

Ååååååååååh! *Den røe stolpen i stolpediagramme markert "Følelser for Mediajenter" stige WILDT* :D
Me LIGE det!

Ove, Selmer: Ja, få GANG på det!!! Eg e så wildtwildt klar for å "ta meg et år" :) Haha

5:33 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Eg anbefale media på d varmaste!
mvh. Eirik Berge =)

9:37 p.m.  
Blogger Aspis said...

Hakke, ro deg ner!

All den klemminga kan få konsekvenser for karaten!

10:08 a.m.  
Blogger Harald said...

Aspis, du av alle burde jo vite at når man tråkker inn i ringen, forsvinner de menneskelige medfølelsene med en gang! :D
Neida, men det er jo egentlig litt bra å være en nådefull motstander. Jeg vil jo ikke bli en av dem som ikke gir motstanderen en sjangse! Haha.

(så viss eg tabe en kamp, så e det bare forde eg vil det sjøl) :)

3:44 p.m.  
Blogger Ine said...

Two things:
1. When are you going to write about everyone that posted 'Douh!' in your comment box?
2. Could you please check out my new blog layout and tell me what you think about it?

(Sorry about writing English, but I've already started to prepare for next year :) )

1:08 a.m.  
Blogger Harald said...

Vel Ine, eg håper det ikkje blir en ting som går i glemme-bokå, ettersom eg e skikkelig klar for å begynne å skrive om folk. Det komme nok etterkvert :)

Ska sjekka det ut!

1:33 a.m.  
Anonymous Anonym said...

Du, nå blei eg litt fornærma her... Det e jo ikke bare media jentene så e goe å klemma. Du he jo sakt d sjøl, du e jo min kosebamse! Så då bør jo eg ao ver goe t å klemma. :)
St.Olav jentene e faktisk ikke så dårlige å klemma dei hellar!
HILSEN Susanne

4:36 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home