onsdag, oktober 20, 2004

Nei, jeg er gutt.

I sist post skrev jeg at ting holdt på å skje, og alt begynner jo i det små, så rydding i skapet måtte til.

Skapet, ja, klesskapet. Da jeg hadde fått ut det meste av de såogsinullbrukte klerne, la jeg merke til at hyllene var buet.. som om noe hadde presset og presset der inni. Jeg sukket litt for megselv mens jeg stod å så på gulvet.
Eller, jeg kunne jo faktisk ikke se gulvet. Bare kler. Ja, kler, i mangfoldige mengder!

En liten anelse om at jeg hadde litt for mye kler i skapet var jo der, men fyttiGWISEN virkeligheten suger! Tankene begynte å surre på diverse grunner, for eksempel hadde jeg jo aldri blitt testet for spaltet personlighet. Da ville jeg måttet kjøpe dobbelt opp.
Muligheten var jo der. Ja, der.

Noen sier at bare jenter kan ha så mye kler, men det må da altså være feil..? For, jeg ER jo en gutt. -Ettersom jeg fikk høre av en eller annen lege etter fødselen.
Om langt og lenge, og lengre enn langt kom jeg frem til svaret. Har du hørt om de som kjøper nye kler, går med BARE disse i ca. 1 måned, for så å skyve dem inn i skapet å kjøpe nye?

------------> Hér!!! <--------------

Haha, ja, der har du meg. Håper bare ikke alle får et feil bilde av meg nå, for jeg har da sluttet å gjøre dette. Nå som jeg har funnet så og si "nye" kler helt bakerst i skapet, trenger jeg jo ikkje kjøpe nye! Sjefs? Ja, SJEFS!

Nedfor kan du da se min første boxer, min eneste (og absolutt siste) "truse" (hahaha jenteord) og trolig min første t-skjorte!
(I vill eventyr-lyst hoppet jeg oppi den såkalte trusen, som fra nå av vil bli kalt "mannlig tanga", haha. Ikke spør hvorfor.)



Klesskap spesifikasjoner:
Skjorter - 10 stk
Sokker - 20 par
Bukser - 16 stk
Boxere - 19 stk
(+1 "truse" haha)
Gensere - 26 stk
Shortser - 5 stk
T-skjorter -
50 stk (!!!)

11 Comments:

Blogger Harald said...

For å sei det sånn; eg trur ikkje du VIL se meg i den greiå! :D

Men what? Eg satt jo nere på biblioteket å venta på deg ilag me Tone, men du kom jo ikkje! Ringte t deg å greie, men va ikkje svar å få... (ja, eg grein inni meg)

4:14 p.m.  
Blogger Pappa Karlsen said...

Hehe truse æ tingen! Skriv klær då mann! Et klesskap - mange KLÆR! Mange klær hadde du ao foresten..

7:55 p.m.  
Blogger Harald said...

Eg satt faktisk å vurderte d inni håve, men for ikkje å bli plagt av di felles byassane frå Bryne, så tenkte eg det blei minst styr me "kler". Skjønt der tog eg grundigt feil, haha :D

4:34 p.m.  
Blogger Møyfrid said...

shit! verre enn mæg du =) hehe..
Harald! Du va i aviså idag!! haha.. du va kule altså!

5:45 p.m.  
Blogger Hanne G said...

Aviså? Korkorkooor? Link t nettadressen t dne aviså? Hér

11:11 p.m.  
Blogger Eirik said...

Får dokke ikkje stavanger aftenblad på onnai?

1:02 a.m.  
Blogger Pål Berge said...

Joda, de får aftenbladet. Med en ukes forsinkelsestid vel og merke! =)

12:57 p.m.  
Blogger Harald said...

Pål: Hahahahahaha! Den va utroligt bra! :D

Hanne: Du kan få vårs avis viss ikkje mor ska rame na inn.

Haha

10:12 p.m.  
Blogger Mamma Karlsen said...

halla balla. her komme en kommentar fra meg....for eg syns du er kuuuuuul!!!! koffor kom du kje på kontoret idag? det va jo litt BUU!! men du, vilt med KLÆR du har!!! hehehe....å så mange t skjorte! jaja, du klare deg jo jaffal! men jente som har mange klær (et heilt vilt eksempel: HEEEER!!!)finne aldri, eg seie ALDRI ut at de faktisk har så mange klær. Eg trur at eg e litt redde for å tella klænå mine eg, det kan bli nifst. Eg jor det for nogen år si og eg trur eg hadde 30 bukse! heh...trur kje eg vil tella igjen eg!

2:38 p.m.  
Blogger Harald said...

Å tooonå! haha, endeLIGT en kommentar frå deg! :D
Eg e faktisk råklar, ja, RÅKLAR for at me to telle adle klænå dine en dag!! hahaha sjefs!

3:17 p.m.  
Blogger Eirik said...

Du har 395200000 kombinasjoner med klær å velge mellom. WOW!

3:40 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home