mandag, mars 08, 2004

Familie Bursdag (Søndag)

Hos Anita, eg fekk helsa på heile den kule slekta hennar! :)
Eg lovte eg ikkje sko skriva så mykje om hu her på bloggen, men eg må jo nevna det. Hadde det veldig kjekt, og koste meg jaffal ilag me slektningane - ingen ringere enn sjølvaste Tone og Hanne Undheim, som er dødskule!
Fekk i meg koffeinfri kaffe (forstår egentlig ikkje vitsen med kaffen når det ikkje er koffein i, men det smakte iallefall ganske greit!) og masse kransekake.. faktisk VELDIG god kransekake! Moren til Anita knows her stuff ;)
Så sånn er det.. du lure kanskje på kva eg ga henne? Ei glass-skål med flytelys og sjøskjell. Med litt hjelp fra Anitas bestevenninne Anette fant eg då fram til denne fulltrefferen av ein gave!

Så har eg våre med far min å jobba i vinterferien, for å få litt grunnleggandes for å begynna å jobba sjå han. Ganske kult med landbruk..
Scooteren til Henriette blir då forhåpentligvis MIN på torsdag!!! Ein gule Peugeot Streetfight2 2001 modell. Genial sykkel.
Eg kan sei det blir EINDEL prøvekjøring, det kan man trykt sei.

Ellers legger eg meg nå, og ønskjer dere alle ei god natt!