mandag, mai 17, 2004

Nytt design må til

For tiden klarer jeg ikke skrive det jeg tenker, så jeg håper og ber om at skrivelysten skal komme tilbake snart.

Imens har et nytt design på bloggen kommet og du lurer kanskje på hvorfor en så dyster farge som svart? (noen husker kanskje det var det jeg hadde på sist blogg-design også)
Vel, for meg er omgivelsene veldig viktige for meg når jeg leser og skriver. Svart får meg faktisk til å tenke mer, og utdype meg mer i det jeg leser.
Jeg vet ikke om det er slik det ligger ann for andre lesere, men siden dette er min private lille "crib", så er det denne fyren så bestemmer.

Hehe..
Mvh Harald

3 Comments:

Blogger Møyfrid said...

gratla m nytt design, harald!
bless

3:57 p.m.  
Blogger Hanna said...

Godt å sjå at du e tebage igjen Harald! Hb verkele de komme mer snart..eg har venta å venta! :) Hb inspirasjonen komme igjen!

4:59 p.m.  
Blogger Harald said...

Takk. Tusen takk! Det gjer meir glede å skriva når eg vett nogen bryr seg..

7:40 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home