lørdag, september 04, 2004

Stipend, here you come!

Ja, ja, JA! Mine bønner om dårlig økonomi har blitt hørt!
Søknaden er godkjent, så om ikke lenge vil jeg få en liten, etterlengtet pengesum inn på kontoen, noe jeg vil få hver måned! Det er så crazy! For et bra land, som vil støtte meg og mine interesser!

Alikevel kan jeg ikke legge meg på latsiden. Jeg må prøve å få gang på noe jobb igjen, slik at jeg kan opprettholde en god moral. Vil ikke bli en av dem som bare sitter hjemme og gjør ingenting for pengene.

Viss jeg begynner å bruke mer penger enn jeg pleier, så si det til meg. Ingenting er bedre enn at jeg blir minnet på hva pengene skal brukest til.

Men nå er jeg skikkelig GLAD! Fort! Noen må gratulere meg! Haha.

7 Comments:

Anonymous Anonym said...

Gratulera harald!
Lide kult då! ... eg gadda ikkje å søga ein gong eg, for eg trodde at sjansen for å få d va liga liden så å vinna i lotto... men sjef!

me ser, - eirik berge

6:36 p.m.  
Blogger Harald said...

Takk Eirik!
Men det ekje SÅ liden sjangs, bare prøv sjøl, eg tippe du får nogen krone :)

"Du treff ikkje målet viss ballen ligg stille."

6:53 p.m.  
Blogger Pål Berge said...

Gratla! Versågod for at æg fortalte deg om muligheten =)

Dæ va jo bare konge!

1:50 a.m.  
Blogger Hanne G said...

hm, eg for min del e imot at ken som helst kan få stipend sån uten videre. Har fleire xempler i klassen og B-klassen min som har fått titusner av kroner, og alt, ja alt, går til røyk og klær plus sminke. Kom igjen, som om vi ikke har andre ting å bruke dem på. (Men, selvsagt, det er MANGE som trenger pengene og, og som bruker dem til nødvendige ting...jeg veit bare at DU harald, ja DU, er en av de som bruker det på blant annet SMINKE...so back off!

3:38 p.m.  
Blogger Harald said...

Ok, jeg kan forstå poenget ditt med dem som bruker stipendet på sminke og røyk, men hvor i all verden fra har du fått ideen om at jeg kjøper SMINKE? Jeg mener, WHAT?

Pengene vil gå først og fremst til sports-club, deretter til hva jeg trenger, og sist på lista; hva jeg vil ha.

Litt usikker på om du mente det med sminke som ironi, så jeg skal bare prøve å le litt av det. Hehe..heh.

11:23 p.m.  
Blogger Møyfrid said...

gratla!!
å bryg oengane fornuftigt =)

9:31 p.m.  
Blogger Harald said...

Takk Møyfrid! :D

9:34 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home