mandag, september 06, 2004

Hårshow & Aerobic

Søndag var en lite opplyst dag.
Forberedt på mye god gang og god venting, kjørte vi i Torbjørn Selmers nybonede Audi, retning Forus. Fortalt ble vi, at det ikke kom til å vare mer enn til åtte-hall ni. Senere kom beskjeden 2trolig kvart på ni, ni.

Hall ti kjørte tre slitne gutter og en sliten jente hjem mot Jærens grønne enger.
Vi hadde vært der siden 12. Vi hadde vært ute siden 11. Absolutt HELE dagen gikk på venting, venting, og ellers, atter venting.
Sist hårshow var utrolig mye bedre, men kanskje neste gang..? (viss det BLIR en neste gang)
Som Lars la til, atter en gang, "ska aldri værmæ på dette igjen"
jeg vet ikke om kommentaren kom fra hans korte, gul-hvite hår, for det virket jo som om han likte det.

Nå har jeg funnet ut at det ikke er feminint med aerobic. Skulle ikke vi gutter ha like mye rett til å hoppe og danse rundt som alle andre?
Nei, egentlig ikke. Men så er det jo egentlig ikke dansing heller. Mener jeg.

Skal selfølgelig ikke legge skjul på at jeg hadde min første aerobic-time sammen med Maria idag. Det var lett når jeg fikk det til og vanskelig når jeg slet.
*Somehow that makes sense*

12 Comments:

Blogger Harald said...

Hm, skal i alle fall ha EN kommentar, selv om det er min egen :P

Viss dere vil ha mer informasjon om hva som skjedde på søndagen: http://berge.typepad.com/ <---Her finner vi også bilder! (beklager, ingen "etter"-bilder av meg. Du får se meg selv.

3:15 p.m.  
Blogger Harald said...

prøve igjen: for meir info om søndagen, sjekk Påls blogg!

3:17 p.m.  
Blogger Fru K said...

Forstår kje at dokke tør sidda hårmodel. En gong æg såd, flata de ud håret mitt og klypte det en del kult. Men det blei kje akkurat bra når håret mitt blei tjokt igjen. Buuu! Men det æ vel på en måde å gjør en goe gjerning? Det såg fresten ud som om de hadde tatt det nokså roligt med håret ditt.

6:05 p.m.  
Blogger Harald said...

Å, Kristine, eg e så glae i deg å kommentarane dine!
Ja, mitt blei ikkje akkurat så forandra. Men det va en bra ting :)

6:23 p.m.  
Blogger Harald said...

Maria! Knuppå mi!

3:23 p.m.  
Blogger Hanne G said...

Du...2ting; nå må du skifte bilde, for du har sån 2meter lengre hår nå enn på bilde, å d e freaky å se på hehe...pluss..få gang på meir blogging Harald. Få gang pååå dæææ....få gang påååå dææ!! :) Og enda en gang, just for fun: HALLELUJA!

12:25 a.m.  
Blogger Hanne G said...

and...ja...nonne....nei...?? hehe

12:36 a.m.  
Blogger Harald said...

Hanne, din FRIK! Eg kan jo ikkje visa et bilde av meg me langt hår offentligt, det e jo CRAZY! Ja, CRAZY seier eg deg.

Bloggingå komme forhåpentligvis av seg selv... snart... ja, SNART!

12:37 a.m.  
Blogger Hanne G said...

Roan roan....ingen så presse her altså....(Harald, VISS DU KJE FÅR GANG PÅ BLOGGEN SÅ KLIKKEG! Å då e d DU som må vær PSYKOLOG! DU JA; JA DUUUUU!!! Ikkje mor di jaffal...!

12:44 a.m.  
Blogger Harald said...

Å BUUUUU! Eg vilkje ver psykologen t den CRAZY damå! Hjelp meg Jesus! Je meg styrke! ...sånn, nå, helst

Forresten, mor mi holle du deg LANGT vekke ifrå!

12:48 a.m.  
Blogger Hanne G said...

"in a month or so, me and my scooter will have a go" Altså, DÆ va kje mine ord, HARALD..d va DINE! KEN, eg spør, KEN e dn crazy??? What! Eg for min del droppe helle psykolig tingen enn mor di. Mor di e blonde, kor konge e kje det!!

12:55 a.m.  
Blogger Harald said...

Hm. K du vil fram t her, Hanne? Mor mi e kanskje litt "lyse" i håre, so what? SO WHAT?

12:57 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home