onsdag, juli 14, 2004

I'm back!

For noen dager vil jeg være hjemme (ukjendt uttrykk) og kose meg. Helt frem til lørdags morgen faktisk.
Du har gjettet rett; jeg skal tilbake til natur-lokasjon (se: "location" :D) nr. 1: Bersagel!
Fyttigrisen det er et interessant sted! Skjønt jeg merker noe feiler meg, vet ikke helt hva det er, men det hvisker i øret mitt at jeg ikke klarer å skrive noe særlig, å det gjør jeg heller ikke... kanskje er det fordi klokka er 2 om natta, men så tenker jeg tilbake; har det stoppet meg før? Svaret er nei, så jeg vet altså ikke hva som feiler meg..

Jeg har så ekstremt mye å fortelle fra ferien allerede, men av en eller annen grunn klarer jeg ikke presse fram det jeg vil si. Kanskje har jeg laget min egen felle ved å skrive så store poster at det har blitt en slags normal, en viss mengde jeg føler jeg må skrive hver gang? Viss dette er tilfellet må jeg skjerpe meg skikkelig!
Nytter ikke å tro at en kan bare skrive tekster som en bruker mer enn 1 time på!

Ettersom jeg ikke får frem informasjonen i dette øyeblikket vil jeg gjerne skrive ned noen titler/stikkord, så jeg kan gå tilbake til temaene når skrivelysten er tilbake:

-Alene, hvorfor ikke ta kontakt?
-Kjærlighetens 5 språk
-Spiderman 2
-Kings of convenience: Riot on an empty street
-Jenter: Dømt til å elske dem?
-Å finne nøkkelen til skattekista

ohoh, jeg kom akkurat på at jeg hang en GOD stund nede på kaffibaren ikveld. Ifra 1935 til 2300 viss jeg ikke tar feil. Tiden ble brukt på gode (og dårlige) samtaletemaer mellom diverse personer, deriblant mest med vår alles kjære duo kristine og berit -for en duo! (det er så sant i mine ord)
Deres lavere enn gjennomsnittshøyde går opp i opp med deres fantastiske tanker og meninger. Takk for at jeg har noen så snille og koselige veninner!
Charlotte var den jeg møtte der hall åtte, men ettersom hun ble "revet" bort fra meg for å være med hennes kjære Torjus, endte jeg opp med å henge en del timer med super-duoen. Takk for at du droppet familie-pizzaen for meg, Charlie :)

Ellers kan det være jeg har misforstått min egen mening med å ringe folk å spørre om de vil være med ut å henge. Enten blir jeg ikke tatt seriøst, eller så er jeg bare en god idè-maker man helst ikke trenger å henge med... også mulig det er skjebne, lagt opp for at jeg skal ha en skikkelig god samtale med kristine. *Trøtt*
---------------
hadm

3 Comments:

Blogger Hanne G said...

Harald! Sukk...at du skulle ta det så ille opp var virkelig ikke meningen...Beklager! Neste gang du ringer skal jeg møte opp MAX:15min etterpå (moped u know) (Fytti nå syns eg du tar dette opp NDEL her dude!!! Kom igjen, eg hadde andre plana...jaffal nesten-planer...) Hehe Du vett eg e glad i deg ( og at () var bare tøys hehe)..Massemassemassemassemassemassemasse....:)

BTW:tror du på skjebnen?

4:16 a.m.  
Blogger Harald said...

Ikkje ver redd Hanne, eg trur bare eg måtte få ut litt frustrasjon over saken. Me sleit begge me kommunikasjonssvikt, så du e jo 1del tilgitt ;)

Skjebnen ja... vel jeg tror ikke skjebnen avgjør verdens avgjørelser og menneskelige egen-kreativitet, men at heller Gud har en spesiell bataljong med "Skjebne-Engler" viss vi skal formulere oss. Jobben deres er å guide mennesker og vise dem Den gyllne sti.

For eksempel tror jeg ikke Moses satte fyr på busken selv, men heller at "skjebnen" førte ham til den.
Mitt syn på skjebnen er egentlig vanskelig å forklare... vil du vite hva jeg synes må du nesten snakke med meg personlig!
-------
hadm

4:55 a.m.  
Blogger Fru K said...

Takk for drøsen, du he verkeligt en del djube ting å komme med :-) Vil bare slenga inn at æg ikkje æ SÅ møje lågare enn gjønåsnittet. (hørte æg nogen sei at 160cm æ den perfekte høyde?? dæ æ så rektigt!) Hm, super duo, tru æg kan leva med den, ja. Berit æ jo liiiide kule!

2:06 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home