fredag, juli 02, 2004

Skjærgårds, here I come!

Som om ikke jeg skulle oppleve NOK denne sommeren, så har Herren invitert meg (personlig) til å delta på Skjærgårds-festivalen 2004! Totalt sjefs!

Det var da slik at mine håp om å kunne delta på festivalen for første gang, ble knust av Karate-leirens sene hjemreise, så spurde Hanne meg om jeg ikke skulle prøve på en helge-tur. Der og da tenkte jeg jo at hele vitsen forsvant da jeg bare fikk delta på ca. 1/3 av festivalen, men ettersom jeg fikk høre av de fleste at dette var den beste delen, begynte tannhjul å engasjere seg oppi pappen.

Så jeg tok kontakt me Kent på Benedictes "avskjeds-åpent-hus", og vi fant ut at vi kunne reise sammen. Morsomt kan det bli, da "on the road again" ikke er den første sangen som popper opp når jeg ser for meg Kent :D

Dette blir dritkult! (men nå må jeg legge meg, ettersom jeg skal opp om 4 timer)
Hadm, godtfolk!

2 Comments:

Blogger Pål Berge said...

Konge..

Kos deg! Gidde ikkje vermed, stikke helle te Europa en tur.. Ser =)

2:00 a.m.  
Blogger Harald said...

D e faktisk Møyfrid! Utruligt kult å ver en av di utvalgte t å bli foreviget på Skjærgårds hjemmeside :)

6:43 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home