torsdag, august 26, 2004

Au

Med avbrunnet hud på knoker og flater, så kan jeg trykt si meg ferdig med min første torsdags-trening, også kalt kamptrening.

Stiv som stivelse etter 3-4 timer i kjøleskapet, er jeg råklar, ja, råklar for å hoppe i dysjen.
Tenk, jeg kan sove en hel time mer i morgen, bare på grunn av det geniale opplegget med at skolen ikke starter før hall ti! Haha.
Det var hardt, men jeg tror ikke dette kommer til å bli den hardeste treningen jeg vil oppleve.

her er noen mål:

1. Jeg må lære å ta i mer, jeg er for snill, liker å fekte rundt med all slags fancy sving-spark/hoppe-spark, men når det kommer til det store, så kan jeg ikke virkelig skade folk.

2. Må få sjekket beina mine. Noe er seriøst galt der nede. Jeg sparket en fyr som het Geirmund, og da han tok opp foten for å blokkere traff delen litt over rista mi hans bein. Det var rart, for jeg var helt klar igjen et sekund etterpå, kjendte ingenting. Så, etter to sekund stoppet jeg opp med følelsen av at beinet var amputert, nærmest dyppet i salt. Kunne ikke stå på foten.

3. MÅ FÅ MEG LEGG-BESKYTTERE!!! er det rart beina mine streiker!

4. Gjøre det godt på konkurransen jeg skal delta i om en måneds tid eller noe. Poeng-karate går ut på å slå og sparke helt lett, så det passer vel egentlig meg ganske bra. Vi får se.

5. Få meg boksesekk, for det finnes ikke bedre trening, og jeg trenger trening så enormt viss jeg skal utrette noe innen sporten.

Da skal vi i dysjen å sove et par minutter, hadm.

3 Comments:

Blogger Hanne G said...

Så gøy at du setter dg mål og satser...fytti så mye tid du bruker på d...men bra for deg! Tenk om jeg hadde vært slik...."tenke"...nei..hadde ikke funket. Nye ting er BRA, tror jeg, eller, liker ikke forandringer alltid, men bra...nei huff...tøys og skvatt..prades imåra duden

11:33 p.m.  
Blogger Harald said...

:)

Viss alle hadde satset ville det jo ikke vært noen igjen på kaffibaren om dagene, og det hadde vel vært synd? Hihi.

8:30 a.m.  
Blogger Fru K said...

Hm, teknisk sett får æg lov te å delta på kamptrening når æg får (ja, ska faktisk klare det...) blått belte. Men ud i fra dine erfaringå vil æg gå ud i fra at æg vente et par år te, for å vær på den sikra sidå- sikker dyrt for klubben viss æg havne i koma heile tidå. Men at du trene uden leggbeskyttere. What!!!

5:14 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home