onsdag, august 25, 2004

Just for the record


Planen er da at jeg og Eirik Berge, ja, Eirik Berge, skal se Gladiatoren i OL-grenen "STÅENDES" (den varer faktisk i 3, 5 timer) i helgen.
Vi kaller det manndomsprøve, og prøver mest mulig å legge skjul på at det er ren konkurranse-glede.

Det at Eirik Eik og Pål skal SITTE ved siden av med snacks som muligens kan bli kastet på oss er en liten strek i regningen, men ok. Skal holle ut.

Første mann til å gi opp (viss det skjer), taper altså. Taper hva? Er det viktig?
JEG skal i alle fall huske å gå på do først... kaffe på saron blir uaktuelt, ikke prøv å press meg til å drikke det. Plis.

7 Comments:

Blogger Ragnhild said...

Det går nok fint tipper eg. Bare lær litt av replikkene utennatt. F. eks. "strength and honour" og "are you not entertained?!?!". Veldig viktig... Kan jo kanskje ver litt kjekt å skrike til Pål og Eirik "are you not entertained" viss de irriterer livet av dere... Og ikkje spør hvorfor eg kan replikkene utennatt.... Har nok sett den filmen en del for mange ganger. Ja, en del.

7:53 p.m.  
Blogger Harald said...

De va faktisk en vildt bra idè, Ragnhild.
Viss planen funke så ende de jo opp me å jubla for oss! Haha!

9:05 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Hehe, kult formulert - OL grenen"STÅENDE".
Du får bare begynne å øve deg allerede ikveld, for eg he heller ikkje tenkt å gi opp. ;) me ser. - Eirik Berge

9:20 p.m.  
Blogger Harald said...

*Preparerer løse-middel til Eiriks Cola*

Haha! Neidå. Det va en tull.

9:25 p.m.  
Blogger Aspis said...

Konge!! Konge seie eg!!

Kan æg au få vær mæ?
Aspis.

10:44 p.m.  
Blogger Harald said...

OM du kan? Få GANG på det Aspis! Få GANG på det!

10:57 p.m.  
Blogger Pål Berge said...

Æg ler. Haha =)

2:50 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home