søndag, august 15, 2004

Så var vi ferdi med sommer'n

Nå er jeg ikke helt sikker på om det er et bra utgangspunkt å skrive et innlegg på bloggen, rett etter man ser Brann dryle inn det tredje målet mot Bryne. Argh. Og jeg som trodde vi hadde en sjangs..

Det har ikke helt gått opp for meg ennå, men i morgen tidlig skal jeg da treffe menneskene jeg kommer til å dele 3 år isammen med. Er ikke helt sikker på om jeg er klar for et nytt år på skolen.
Alle sier allmenn er dritkjedelig, men så syns jeg da at tiden du bruker på skolen kommer litt ann på personene du kommer til å dele tiden med. Jeg håper på å bli kjendt med dem alle. Med dem alle, sier jeg.

Er redd for å ikke tilpasse meg systemet, ikke å få kontakt med de nye menneskene jeg støter på. Utrolig redd for vanskelighetsgraden som vil bli satt, og standarden jeg må leve opp til. Det at jeg er rotete og sliter med viljen er jeg også skeptisk til; den nye planen er å trene karate 3 dager i uken, helsestudio 3 ganger i uken, muligens jobbe 3 dager og få gjordt lekser hver dag.
Dette skremmer meg da jeg har funnet ut at jeg ikke kan være med i Huskjerka lenger, og tiden til å slappe av / være med venner blir veldig liten.

Er klar for å tilpasse meg systemet, få kontakt med nye menneskene jeg støter på. Det at jeg sliter med viljestyrken ønsker jeg å gjøre noe med, så jeg er skikkelig klar for å forandre meg selv i den sub-kategorien. Prøve å ta Gud mer med i hva jeg gjør, hver dag.
Å skape en balanse i livet mitt er det ultimale mål; Venner, relax, jobb, trening og fritid generelt. ALT PÅ EN GANG! Er skikkelig klar for å gi livet mitt radikale forandringer.
"Få gang pååå det Gud, få gang pååå det." (med et rungende mannskor i bakgrunnen)

Nå må jeg nesten legge meg. Skal jeg bli rutti i leggetider må jeg jo øve meg... huff

3 Comments:

Blogger Pål Berge said...

Sett en standard for deg sjøl når det gjelde skulearbeid, å prøv å lev opp te den. Ikke lev opp te venna, lærare å medelevas krav. Tror det æ veldig viktig!

11:51 p.m.  
Blogger Fru K said...

Adle seie IKKJE at allmenn æ kjedeligt! Allemenn æ gøy! Weee! Har lagt bæe på nesten adle bøgene nå. Guudd!

2:51 p.m.  
Blogger Aspis said...

"Få gang pååå det Gud, få gang pååå det." (med et rungende mannskor i bakgrunnen)

Ha ha! =) Liiide bra.

Men Kristine, eg må nesten få kalle deg ein løgnhals..

4:25 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home