søndag, august 29, 2004

Å brenne

Hahahahahahahahahahahah! Jeg sitter her med glede, stor stor glede, og vilken bedre måte å få det ut på en å LE! Hahahahaha!

For en liten time siden ble søndagens Bibel og Bønn avsluttet, og jeg gikk derfra med en lengsel etter å bli mer kjendt med Gud. Jeg brenner virkelig for noe, og jeg elsker det!
Det var en utrolig stemning hos Kristine Stenslands ringe hjem, der vi satt og diskuterte diverse temaer om Bibelen og troen generelt. En stor stor lettelse ble lagt av mine skuldre, jeg kjenner det langt her inne. Håper virkelig det varer, for jeg liker megselv veldig godt akkurat nå, og det har jeg ikke gjordt på en stund. Jeg håper å få frem budskapet om HVORFOR jeg smiler, slik at andre også kan se gleden man kan få av å komme nærmere Han. Fyttirakkern for en bra kveld! Hahahahah!

Da jeg stakk innom Berges hus for å sjekke forholdene, var jeg skikkelig engasjert da jeg snakket om hva som hadde fåregått fremfor Arne. Det gledet meg utrolig å få si hva som hadde skjedd og vilken innvirkning det hadde fått på meg.
Reklamerer for Bibel & Bønn her altså, aldri har jeg noen gang vært så rolig og forståelsesfull for hva mor hadde å si da jeg kom hjem, og det føltes rett, ja, det føltes utrolig lett. Å faktisk holde seg til Budet om å ære foreldrene var en utrolig følelse. Jeg håper virkelig jeg kan smitte henne med min væremåte, og fortsette å forholde meg slik jeg er akkurat nå.
Det gjør godt å oppføre/føle meg god. I hans navn, Amen!