lørdag, september 04, 2004

Sarons første vanlige "Gudstjeneste" etter sommerferien

Var sjefs! Ja, jeg lyver ikke.

Det var mye nytt på gang, som for eksempel at jeg hadde ansvaret i Cafe Alfred. Og det vil jeg da altså ha hver tredje fredag fremover.
Det var en UTROLIG etterspørsel etter pizza, noe vi slet med å tilfredstille kundene med. På toppen av det hele var colaen gått ut på dato, så mange kranglevorne og ufornøyde mennesker krevde all slags ting fra oss.

Selv likte jeg colaen. Den smakte helt OK, ja OK!

Høy puls kom nok av at jeg skulle ha Vitnesbyrd i begynnelsen av møtet, så jeg slet litt med å roe meg ned. Da hjalp det veldig å se disse frikete danserne hoppe vildt rundt på scenen, noe som fikk mitt Vitnesbyrd til å se ut som en loppe i forhold (og vi vet alle at lopper egentlig ikke ER så store).
Alikevel slet jeg med å holde arket i hånden min rolig. Vet ikke helt hva det er, men jeg klarer bare aldri holde et ark eller noe som helst stille i hånden min når jeg er nervøs. Det kommer liksom av seg selv.

Det er alikevel ganske rart å tenke på at det som var et stort skritt for meg, ved å gå opp på den scenen, var et minimalt steg for andre. Men så er det viktig å vite at man ikke kan begynne på store steg, man må trene seg opp til det.

Jeg fikk reklamert for Bibel & Bønn, på samme tid som jeg tror (og håper) at jeg nådde frem til noen som kanskje lurer litt på Kristendommen, og hvordan de står i forhold til den.

Å tro på Ham hjalp meg med å få mennesker til å le.
Hallelujah!

1 Comments:

Blogger Fru K said...

Synd du ikkje kom på BB i går. Ser ud som om reklamen din funka! Ny rekord! Tru me va 16 elle noge!

8:40 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home