mandag, mai 30, 2005

Jenta

Du kom inn i mitt liv via din egen melodi,
sammensatt av sjel og toner.
Smilet ditt lyste mer enn sarte tårer i solskinn.
De som bare blir droppet av et spesielt kall.
Hva vil du med meg?

Skinte dine øynene slik på grunn av meg?
Eller har de bare den tendensen til å smelte hjerter?
Kan edelstener smelte hjerter?

Skulle jeg noen gang se deg igjen, ville jeg nok vært uten ord.
Stum av frykt.
Kanskje er du for god for meg. Det vet jeg ikke enda.

Jeg ser deg hele tiden, men snart vil jeg se deg igjen.
Ikke bare når jeg lukker øynene.

13 Comments:

Blogger ingrid said...

fy fillen...lucky girl! d va skam fint.. blei heilt betatt her eg satt ;)

11:09 a.m.  
Blogger Harald said...

Takk jente... dokk e snille :)

8:04 p.m.  
Blogger Harald said...

Kjekt å hørra at du MESTEN blei rørte, Catti :D

Hehe, takk..

2:20 p.m.  
Blogger ina said...

guddli, Harald!!

Enige mæ Ingrid, d må vær ei heldige jenta. Hadde jo våre lide gudd om nogen hadde skrevet sånn om mæg! hehe...

Ser:D

3:25 p.m.  
Blogger Marianneoggabriel said...

Nice; )
Ingen he sagt at d ikkje va t deg ina!! :) Tenk viss d kansje e d då:p Hurra!! hehe..

4:54 p.m.  
Blogger Harald said...

Alle muligheta e jo åpne ;)

11:11 p.m.  
Anonymous Anonym said...

I think it was meant to Ina :D Haven't you all seen the looks he keep on sending her? :P

10:09 a.m.  
Blogger Karin said...

det blei mange jenteinnlegg nå Harald :D men eg har alltid visst at du e jentegalen. tror det ligge i naturen din eller någe. Veldig fint dikt! Stå på

11:12 a.m.  
Anonymous Anonym said...

Fine ord.. nydelige.. Du, Harald..? Kanskje jeg ikke skal si dette på bloggen din, men...

Jo, jeg vil!;)
Jeg tror du har en tendens til å "falle for klisjèene" (if you know what I mean), eller er jeg helt på villspor? Men jeg skjønner hva du mener, for hun var veeeldig søt.. (hvis det er henne jeg tror vi snakker om, noe jeg tror er hun jeg tror det er..i tilfelle..jah..)

"via din egen melodi, sammensatt av sjel og toner..".. FOR en føler! FOR en poet! *dån rett i bakken*

Lykke til, småen (-og det er sagt i ordets beste betydning! et kose-ord fra Silje..) Håper det gikk bra på Luni også.. spent på update!

8:00 p.m.  
Blogger Harald said...

Jeg tror du har en tendens til å "falle for klisjèene"

What? Du kjenner meg bedre enn jeg kjenner megselv, Big Sis'... :)

(og ja, hun var utroooolig søt.. åååh)

*dån rett i bakken*

:)

8:19 p.m.  
Blogger ina said...

Viss du lure, Harald, så blei æg vilt nysgjerrige på kem denne jentå æ nå!! Jaja, du seie d vel kje uansitt så d får vel bare vær...:P

Uansitt, me ser! Du æ go!:)

11:50 p.m.  
Blogger Harald said...

Hello Abraham! :)

Edit:
Wow, I must say. Abraham, you seem to have lived an exciting life!
(I checked you personal info)

Your a multifunctional guy :D

Thanks for the comment!

10:20 a.m.  
Blogger Elisabeth said...

e Harald forelska? uuu.. (med sånnein mobbe-stemme)

2:21 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home