mandag, mai 23, 2005

Sommerflørt?

Jenter som kommer og jenter som går
Jenter som glipper, jenter du aldri får
Jenter som smiler en tidlig vår
Jenter og en litt sliten matador


story of my life..

Ja, for er det da ikke det jeg er? En matador som må kjempe langhornede jenter av meg?
(du er herved tillatt å le grenseløst mye)

For meg har de siste sommrene hatt veldig mye fokus på jenter. Det er bare å innrømme. Noen kaller det kanskje "pubertet", mens jeg gjerne vil definere det som "Hormoners Uendelige Vandring Syndrom".
Nå har jeg hørt mange versjoner av dette ordbruket, men jeg tror nok jeg liker Terje "Riskybuisniss" Dal's versjon best:

"Jenter er som blomster! Når sola titter frem, åpner de seg og blir vakrere enn du noen gang har sett dem."

Jeg må si meg enig. Utrolig enig.
Det er liksom noe med det, jenter og sommer hører liksom sammen. Ikke sant, gutter?
Hver og en av dere som sier "nei" her, bare for å virke mindre desperate:
Det er ikke det dere har sagt til MEG!

Greit, jeg vet jeg har sagt jeg vil vente med et seriøst forhold til jeg er 20+. Snakker vi litt dobbelmoral eller? Her er jeg skikkelig usikker!
Ettersom instinktene mine sier meg at jeg burde la være, er det vanskelig å tenke sånn noenlunde "klart" når hun plutselig står foran meg. Ja hun, som ønsker å ta sommeren min med storm! Hvem kan motstå det smilet hun kler så utrolig godt?

Hakkis stiller seg tvilsom.

Så hva vil denne sommerens filosofi bli?
Tja, en sommerflørt kan være så mangt. Jeg vet bare at det er en koselig følelse å være små-forelsket om sommeren. Det gir deg energi. De mørke nettene med månen som reflekteres ned i sjøen og skinner som de sterkeste stjernene... de blir plutselig litt mer melankolske!

Jeg tar selvkritikk! Alle vet jeg er jentegal, på den gode måten selfølgelig!
Så hjelper det jo heller ikke at mannen (det er meg) er alt for romantisk for sitt eget beste.

Med dette sagt, vil jeg gjerne avslutte denne frikeposten med å si at alt kan skje!
Kanskje jeg faktisk kommer til å fokusere på HELT andre ting denne sommeren...
Som vennskap? (send meg gjerne en "Hér"-kommentar, mine kjære Solgårdsbrødre!!!)



Er de ikke søøøøte?!!?

Erhem, hvem sa det?

6 Comments:

Blogger ina said...

Du æ jo litt løyen ao, Harald:D

3:40 p.m.  
Blogger Harald said...

Eg tar det som et komplimang.

Takk!! :D

9:36 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Jeg er ikke redd for å si at sommer og jenter henger sammen!

Bra innlegg! Jeg lurer på om du kanskje slo ut mitt "jenteinnlegg" med relativt klar margin der!

Det er sterk søknad, det innlegget ditt! GLHF! =)

11:04 p.m.  
Blogger Harald said...

Pokksi: Takk! Men klar margin? Neinei, la oss sei "på lik linje" -det hørres møje bedre ut :D
(forresten, kor blei det av "hér'en"?)

Gunnr: Du? Guttagalen? Niiiiiiisssssj!!!

:)

2:44 p.m.  
Anonymous Anonym said...

It's funny to read what you think about the "girls and summer combination" :P I hope you'll have a great summer, and focus on what YOU find most important ;) Perhaps it IS girls..? Who knows? ;)

10:45 a.m.  
Anonymous Anonym said...

Og forresten; HÉR! =) =)

12:36 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home