onsdag, juni 29, 2005

Min sengepartner

Hun ser så deilig ut, der hun ligger på sengen min.
Strekker seg ut og ser bare pirrende på meg. Lengter hun etter meg som jeg lengter etter henne?

Hun har vært kjærlig og myk fra første gang jeg holdt rundt henne. Sammen har vi drømt oss bort til en galakse langt borte, hvor alt går an.

Hun lukter så godt. Spesielt etter at hun har vasket seg.
Det er liksom noe med hennes gunst. Måten hun omsvøper meg og holder meg varm, får meg til å føle absolutt velvære. Trygghet.

Jeg kunnet ikke vært foruten henne.

Min kjære dyne.

7 Comments:

Anonymous Anonym said...

well shallais! då va anne klar for å kommentera på bloggen din igjen! yeeah!:P du he visst ei hemmelig sia! du æ jo faktisk endel goe t å skriva dikt jo! good for you!:p åååja eg henge meg på gjengen som vil veda kem hu jentå æ! hehe! men nå hakkebakke, nå ska eg følle med kvær dag på bloggen din! så nå vil eg kje ha noge meir mas i fra deg!hehe! men ja! meee snakkes! eg må visst smøra meg inn med aloe vera for ja du vett, blei jo litt solbrent ude i solå.. *kremt*

hadem sunshine!

2:06 a.m.  
Blogger Harald said...

Anne, du æ jammen widle på widle kommentara!
Eg må sei takk... men e det egentligt ei skjulte sia? Trudde eg viste na mesten heila tiå. Eller kanskje det va inni min egen verden?
Jaja, uansett så ska eg prøva å oppdatera en del, si du absolutt fulle så wildt med!

PS: Sei ifrå viss du trenge en smørepartner! Eg blei solbrente idag eg au. Wildt bu!

Baibai baibi!

4:16 p.m.  
Blogger Marianneoggabriel said...

Hisann rett på du!!
Atte den der hæærlige sengepartnare din altså.. må bare sei; mi dyna e endaaaa bedre:) Mhm!! Heilt på sjikkelig! Den e glatte, kalde når eg vil ha na d,å varme når eg vil ha na d:P hehe.. Hu jer meste så eg seie. ja, e d kje utruuulig?! *sååå stolte øve dynå si* Såååeh, sånn e d!! :) Tenkte bare du heilt sikker lurte!
Husk å smør deg, ellers såååå.. blir d vont å svir(bare spør elisabeth..)

We see plutselig..¤Have fun, enjoy the sun¤ =)

5:59 p.m.  
Blogger Harald said...

Marianne, eg trur deg ikkje før eg får kjendt på na!

Forresten! E elisabeth solbrent? Få gang på bilde/negativ :D

6:42 p.m.  
Blogger Marianneoggabriel said...

HahahahHarald!! Ingen, ingen, ingen får kjenna på dynå miii! :P hehe.. hoho..

Ja, har hørrt rykte om at elisabeth e solbrent.. Å når eg las infobloggen, følte eg eg satt ijen med følelsen av at elisabeth hadde blitt solbrent:P

7:26 p.m.  
Blogger Harald said...

Nei nå syns eg det vart litt vel barnsligt her... "min far e sterkare enn din far"
Slutt nå!

...dokk vett jo at mi e best...

1:41 p.m.  
Anonymous Anonym said...

eg au e solbrente :(

7:31 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home