fredag, desember 03, 2004

"I said good day to you"

Bu, jeg gikk glipp av That 70's Show idag. Planen var å se det hos Tosså & Co, men selfølgelig streika parabolen dems, så vi ble nødt til å sitte å snakke sammen mens vi åt Makkis med ost på.
Det gikk egentlig bra. Silly var der jo, så samtaleemne var det ingen så lurte på.

Etter hvert kom også Bakke. Og Kensington.
Silly ble kjørt bort av Tosså, mens vi andre satt igjen. Uten tv.
Fort fikk Tosså (da han hadde komt tilbake) overtalt oss om å være med på Leder-Konferanse på Sandnes for quellen. Det var bra. Faktisk var det konge.

Kensington, Bakke, Tosså, Rake, Gusse og meg. Alle var vi der.
Utenom babyen til lovsangslederen (hørte jeg et "få gang på det" Tosså?) var jeg vel den yngste lederen der... men såklart, jeg følte meg jo som hjemme. hah...

Vi har vært hos Catti til nå. Leggetid.

7 Comments:

Blogger Aspis said...

"Få gang på det Tosså, få gang på det!
Få gang på det Tosså, få gang på det!
Få gang på det Tosså, få gang på det!
Å Tosså!
Få gang på det!"

HAhahahahaha!!

7:08 p.m.  
Blogger obs said...

Kæ æ dæ egentlig som skjer her nå? Kæ æ dæ han Torstein ska få gang på? Ja, kæ?
I say good day to you sir!

7:44 p.m.  
Blogger Harald said...

Eg trurkje Gusse "tæg'an", nei eg trur rett å slett an ikkje "tæg'an". hahaha, aspis, eg ler med. hahaha

2:24 p.m.  
Blogger Harald said...

Hufsa, hvem er du? Hva vil du?

11:19 p.m.  
Anonymous Anonym said...

i am a mountain, i am a tall tree,
i am a swift wind sweepin' the country
i am a river down in the valley,
i am a vision and i can see clearly


i'm that star up in the sky
i'm that mountain peak up high
hey, i made it,
i'm the world's greatest
and i'm that little bit of hope
when my back's against the ropes
i can feel it,
i'm the world's greatest


i am a giant, i am an eagle,
i am a lion, down in the jungle
i am a marchin' band, i am the people,
i am a helping hand, i am a hero

i am hufsa

4:47 p.m.  
Anonymous Anonym said...

harald..? Æg trur kanskje den hellige ånd he fonne seg et nick: which is hufsa...ser jaffall litt sånn ud..beskrivelsen passe jaffall...

Men te den forrige bloggen din..sukkte litt der før æg sko bjynna å skriva.. you speak about me,can I almost say..så vilt ao.. huske du den bittelille praten på Giljastølen? well..æg jære jaffall! va kongeligt å drøsa mæ deg! sjå kæ du jore når æg snakkte, sjekkte reaksjonane dine å sånt.. sjøl om du sikkert ikkje visste heilt koss du i dæ heila tatt sko reagera,så va d sjikkele godt å bare sei noge t deg då..fatte? æg lige deg så godt!.. å dæ æ null forventninga bag dæ at æg lige deg..æg bare..jær d.. Du vekse te,du ao.. dæ kalles "voksesmerte",dæ me går ijønå..
harald..? Welcome into my life.. æg he vel allre egentle jort dæ offisielt før (hehe,dæ hørrtes wilt ud!!) æg æ sjikkele glae i deg! Kalle deg min venn..
Lilja~4ever

2:10 a.m.  
Anonymous Anonym said...

umm..PS:
Kæ du meinte mæ at "Silly va jo der..så samtaleemne var det ingen så lurte på"... hæ? va d d at æg allti he noge å snakka om, elle va d dæ at æg allti he noge SPESIELT ÈNN TING æg snakke om..? nå æ klåkkå seint..natti...

2:13 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home