onsdag, desember 15, 2004

Weeeee!

Gleden er stor! Har akkurat tatt min første u/offisielle kjøretur, sammen med Silje F, klokka kvart over 2 om natta. Sjefs sier jeg dere! Ja, sannelig, sannelig det sier jeg dere: Sjeeefs!

Ulovlig? Nja, den uten en PRIKK på rullebladet skal kaste den første boten... er ikke det et Bibel-vers? eh?
Uansett var det jo ingen fare... eneste imøtekommende bil vi traff (ikke bokstavelig talt) var Kjelli (Taksdal)(råner)(haha).

Strekning? Lang? Nja, fra kiwi til gamle Aarbakke... også tilbake igjen da... kremt.
Noen ville si jeg er litt sent ute, Pål og Eirik har for eksempel kjørt WILDT mye, ettersom de ble 16 allerede i februar.

Silje er kul.
Takk Silly!

5 Comments:

Blogger Aspis said...

BU! *sint smiley*

Skjerp deg Silje!

2:54 p.m.  
Blogger Fru K said...

Vil heller ikkje sei at det va særlig kult gjort.. Det står i Bibelen at me ska følge landets lover. Så det så!

5:24 p.m.  
Blogger Harald said...

Nei, I say what? Kæ æ dette for slags ættitud?

Maria, I've seen you in action, and Im still petrified :)

(men æ jo aligavel råklar!)

8:27 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Ja, Maria; æg hørre at æg æ fillen så RÅKLAR for enn ride with you!!; )

Harald: duu..ssh..dette sko liksom vær åkka lille hemm BLA BLA BLA...dæ va sjikkele løye! Nå vett æg plutsele koss kjørelæreren min hadde dæ..takk, Harald.. takk..

Asbjørn & Kristine: sjøl om dæ stride imot bibelske prinsipp, kan du av å te gå på tvers av dæ for å læra noge om empati..dåkk burde prøva dæ..
så det så...

10:34 a.m.  
Blogger Aspis said...

Bryte forskriftene for å lære noko om emapti Silje? Det er det dummaste eg har høyrt. Ja, det dummaste.

Men kan eg sitta på neste gang Hakke?

3:43 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home