søndag, januar 23, 2005

Kaffibaren, arise!

Når jonsi satte seg skeptisk til nedleggelsen av vår alles kjære kaffibaren, sa jeg imot. Jeg satte meg utrolig kritisk til at gjenoppbyggelsen av dette stedet skulle skje i nærmeste fremtid. Nå ser jeg mine feil.

I morgen, altså mandag, vil det forhåpentligvis komme en artikkel i Jærbladet. Artikkelen vil trolig fortelle oss at en "svensk tjej" (jeg sier ikke mer :D) og en annen fyr vil prøve seg på å gjenopprette tomheten noen av oss enda har i hjertet. Dette gleder meg utrolig mye! Åååå så jeg gleder meg!
Og er det noen som i tilfellet lurer på om Harald vil prøve å få seg jobb der NOK en gang, så er selfølgelig svaret "ja". Dette trenger jeg.
Dette trenger Bryne!

Mer informasjon har jeg ikke. Sjekk Jærbladet imorgen :)

3 Comments:

Blogger Anne said...

JA TIL KAFFIBAREN!

10:19 p.m.  
Blogger Pål Berge said...

Sjå der jah ;)

Om de æ hu kongedamå med han litle skrigerungen? I så fall; SJEFS =P

We see tomorrow!

12:08 a.m.  
Blogger Harald said...

Anne! Haha, sjefs! Takk for kommentaren :D

Og, ja: det e hu me den litle ongen, hehe

12:10 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home