torsdag, januar 13, 2005

Noe skjer. Hva er det?

Kunne egentlig bare begynnt å bable. Det skjer ting rundt meg hele tiden i snakkende øyeblikk! Ikke bare rundt meg, men også I meg. La meg forklare:

Denne uken har vært normal, men alikevel utrolig spesiell!
Lenge har jeg gått fullstendig uten håp om at noe positivt skal skje med meg. Skikkelig deppa pga. skolen og karakterer, evt. lekser som forblir ugjordt. Livet har vært skikkelig... trist.

Denne uken har jeg vært langt fra deppa! Jeg har vært mer "meg" enn jeg har på leeenge (ja, så lenge jeg kan huske i alle fall).
En slags oppvekkelse, vil jeg kalle det. Kanskje ikke rett ord, men jeg føler jeg har bokstavelig talt stått opp fra de døde og kommet til liv igjen.
Jeg er våken. Jeg husker. Jeg drømmer. Jeg trener. Jeg legger på meg. Jeg forsover meg ikke. Jeg ber & leser hver kveld i "En helt overkommelig Bibel". (Hvorav sistnevnte har betydd mye for meg)
Alle disse tingene gjorde jeg ikke før. Jeg følte ikke jeg var tilstede. Akkurat nå? Jeg er hjemme. Tilstede. Fytti gwisen jeg er virkelig tilstede! Hallelujah!

Håper dette varer. Jeg liker det, føler jeg har kommet tilbake fra en reise i "Lostland" og returnert til mitt kjære Bryne :)

7 Comments:

Blogger Marge said...

Velkommen tebage Harald!

12:48 a.m.  
Blogger Berit Serina said...

Harald du er bare så goe! må bare si det! digge deg virkeli!!
Herlig å ha tilbake DEG! håper virkelig det varer! deg gjør det sikkert.! du er en type person en aldrig blir lei, som det alltid er godt å se og være sammen med!
ha en velsignet dag!

klem Berit Serina

10:20 a.m.  
Blogger Harald said...

Takk Margunn :)

Du e så goe Berit! Kver gong du kommentere så ligge der så møje positivt i det og det glede meg utruligt! Du e jammen en liten engel :D

2:40 p.m.  
Blogger Ragnhild said...

"En helt overkommelig Bibel" er en bra bok! Vurderer å begynne å lese i den igjen...

Så bra at det går så bra med deg! Keep up the good work! Du er en skikkelig god-gutt!

4:22 p.m.  
Blogger Hanne G said...

Hakke Bakke tralalalalaaaala! Blogge noe? JA blogge noe! Her er en sang, tolk den som du vil; American womaaaaan...stay away from meeehiiii yeah...american womaaaan yeah mamma lalallaallaaa(let me beeeehiiii???) (flaut ja flaut å ikkje kunne en ooo store lenny kravitz sang) Hadæ din rompe blotter

8:06 a.m.  
Blogger Eirik said...

Harald e vel ingen rompe blotter

1:55 p.m.  
Blogger Harald said...

Kom ANN Hanne!
Ikkje det at det ikkje e en "ære" å bli forveksla me Eirik Eik, men den der rompegreiå e meir hans ting!

2:17 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home